Thursday, October 25

Salam AidilAdha

Assalamualaikum...

Alhamdulillah sekali lagi umat Islam bakal menyambut hari raya haji terutamanya para 
jemaah haji di mekkah... semoga dapat menunaikan ibadah haji masing2 dengan sempurna..
aku berdoa moga 1 hari nanti tercapai jugak impian nak hantar mak dan ayah buat haji..InsyaAllah
jika diizinkan_Nya..

Raya haji ni lebih bermakna dan lebih byk fadhilatnya daripada raya puasa kerana ianya
merupakan rukun islam yang ke 5,InsyaAllah..xnk ulas panjang2 
cukuplah setakat menulis apa yg mampu..
apa yg aku nk kongsi di sini..moga raya haji ni beri aku sekeluarga seribu keberkatan 
dan kebaikan..dan harap2 raya ni buat kami sekeluarga makin erat..dan aq jugak nk mengucapkan tahniah
buat ayah,emak dan abg2 ku yg berjaya untuk menyumbangkan sedikit untuk korban tahun ni..Alhamdulillah rezeki 
lebih sikit buat mereka..dan xlupa jugak buat umat islam yang lainnya yg juga menyumbang untuk berkorban
semoga hidup kalian sentiasa mendapat keberkatan Allah..Aminn
aku berharap one day aku dapat buat benda yang sama dngan hasl titik peluh aku sendiri..then barulah aq 
berasa puas dan lega dan bertapa beruntungnya aku lahir dalam keadaan Islam..terima kasih Ya Allah..padamulah aku bersyukur..InsyaAllah...
#kesempatan ini aku nak mengucapkan selamat menyambut
AidilAdha buat semua rakan2,sahabat2 terdekat dan juga yang jauh
moga kalian bahagia di ssamping family..maaf andainya ada 
tersalah silap yang buat kalian semua sakit hati..
#buat fasz sekeluarga terima kasih byk2 selama ni byk tolong jem..maaf xdpt pergi beraya kt
rumah fasz(byk sgt terhutang budi dekat abah dan mak fasz jugak yg lain2) jem xthu mcm mna nk
balas semua jasa baik kalian..Jem akan sentiasa doakan kesejahteraan dan kebahagian
keluarga fasz..:)...mybe next time jem pegi rumah fasz..InsyaAllah..

pinjam gmbar..mohon share..:)

#semoga berbahagia hendaknya#
#jem syg semuanya
#Allah give the Greatest LOve to All of Us
#Allah Bless Us Always
#love dr jr#

0 comments:

Post a Comment

Recent Post

get this widget here

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com